Yarın doktor kontrolüm var ama şuan bebeğin hareketinden uyuyamıyorum. Aslında sona doğru geldikçe bebeğin yeri daraldığı için hareket azalır diyorlar ama benimki 2haftadır inanılmaz hareketli nefesim kesiliyor uyuyamıyorum. Var mı böyle olan kanala mı yerleşiyor acaba