Öncelikle merhaba arkadaşlar, hikayemden etkilenmeyin veya korkmayın her doğum aynı olmuyor unutmayın☺️
Gelelim hikayemize 39+5’te gelen minik kızım 15 kasım pazar günüydü eşimle artık çok sabırsızdık gelmesini bekliyorduk o gün baya yürüyüş yaptık kasılmalarım vardı ama düzenli değildi ama yinede eşim hastaneye gidelim dedi ve gittik beni aldılar doktor alttan baktı acıklık sadece 1cm dedi ve sancılar düzensiz dedi yani daha doğuma var gibi diyip eve gidebilirsiniz dedi, bizim ümitler yıkılmıştı tabi eve geldik ben gayet iyidim sonra yatmaya gittik uyumuşum gece 2 kere uyandım ağrıya önemsemedim tekrar uyudum 3. Uyanmamda karnım çok ağrıyordu tuvalete gitmek için ayağa kalktım bişe aktı bacaklarımdan tuvalete gittim önce suyum geldi sandım ama değildi nişanım gelmiş ama çok yoğun bi şekilde gelmişti sonra sancılarım çok gelmeye başladı evin içinde dolandım durdum saat tutmaya başladım kasılmalar 2 dakkaya düşmüştü artık ağrıdan dayanamıyordum, eşimi uyandırdım, hasteneyi aradık hemen gelin dediler biz çıktık yola. Hasrete gelince beni aldılar hemen ve nts’ye bağladılar sancılarım evet düzenliydi ve her 2 - 1 dakikaya geliyordu alttan baktı ve açıklık hala 1cm miş malasef ben yıkıldım tabi😭 yatışımı yaptılar sancılarlar kesinlikle duramıyordum çok acı çeliyordum hasteneye gittiğimizde saat gece 4’tü açılmam ilerlesin diye bana duş almamı söylediler hastenede hazırladılar ben küvete girdim bir buçuk saat küvette cektim sancıları hiç azalma olmadı çıktığımda tekrar kontrol ettiler ve açıklık hiç ilerlememiş malasef, pilates topu verdiler ama oda işe yaramadı ben tabi ölüyorum sancıdan artık ağlıyorum bana bişe yapın daha dayanamıyorum diye saat 6 olmuştu ve bana morfin vurdular kalçamdan bu birazda olsa hafifletir diye , ama ne fayda birazcık afifletmişti ama çok az yine hissediyordum o acıyı. Peridural yapmak için açıklık en az 3cm olması gerekiyormuş benim daha 1cm olduğu için yapamıyoruz dediler sonra morfinin etkisi iyice geçti ve tekrar başa döndük artık saat 9’ a geliyordu benim hiç halim kalmadı sancılar öldürüyodu beni doktor geldi açıklığı kontrol etti 2,5cm olmuş dedi normalde peridural yapamayız ama çok acı çektiğin için yapıcaz şimdi dedi beni doğum odasına aldılar peridural yapıldı sonra, sonra eşimi aldılar içeri ondan önce yasaktı malasef almadılar tek başımaydım, saat 10 gibiydi peridural yapıldı ve bütün ağrılarım kesildi o kadar mükemmel bişeydiki hiç bişe hissetmiyordum, saat başı gelip açıklığa bakıyordular ama pek bi ilerleme yoktu malasef. Saat öğlen 12 olmuştu periduralın etkisi gitmişti ve ben yine sancıları bu sefer daha şiddetli hissetiyordum ve açılmam Sadece 4cm olmuştu doktor eğer böle devam ederse sezaryana almamız gerekiyo bebeğin kalbi iki kere yavaşladı 3. De sezaryana alcaz dedi ben başladım telaş yapmaya ağlamaya sezaryan kesinlikle istemiyordum bide o kadar sancı çektikten sonra hiç istemiyordum eşim beni sakinleştirmeye çalışıyordu, saat öğlen 2 de tekrar gelip peridural yaptılar etkisi geçtiği için ama o etki yapana kadar açıklığım 8cm olmuştu saat 3’te sonra doktor gelip daha var dedi ama ben hissetiyordum geliyo saat 4 olmuştu eve geliyo dedim inanmadılar kadına bi baktı başınız görebiliyorum dedi hemen doğum pozisyonunu aldırdılar ve sancı geldikce ıkınmamı söylediler ve dedikleri gibi yaptım 4- 5 ıkınmamda kızım çıktı çıkması çok kısa sürdü 10 dakka en fazla 😭 kızım 2kilo 800 gr doğdu hastenede 5 gün kaldık ilk 3 gün 500gr kaybetti ve son gün kilo almaya başladığı için çıkardılar bizi şükür,
Benim hikayemde böyleydi kızlar umarım sizin çok güzel doğumunuz olur 🥰❤️