Yagmuryumru Arkadaşlar ben 6 haftalık hamileyim ve baya şişkinlik oldu göbeğim falan yanlarım baya şiş duruyor bu normal mi??
Funda-07 Yagmuryumru normal canım benim ☺️ Sonradan iniyor şişlik sen çok tuzlu şeyler yeme . Doktorun ön gördüyse 30 dakıka yürü
Efile42 8 haftalık hamıleyim görsen 4 aylık karnım var😅 şişkınlık sanırm adet görmüyoruz canımıda bayga sıktı bu durum yürüyüş yapıyorm artık
Efile42 midekoruyucu aynı aynı sinirlerim bozuluyor boy ve kilon ne zayıflarda daha cok belli edşyormus diyorlar ben boy 1.70 kilom 65 oldum (61 dim😔😅
Funda-07 Yagmuryumru 29 haftalık bir gebe olarak sıfır ödemle gebeliğe devam ediyorum. Abartmamak şartıyla benim gaz ve ödem sorunuma iyi geliyor 🙃