Erken gelen mucizem öncellikle şöyle başlayayım anneler 3 4 gün öncesinden sancılarım başlamıştı 1 gün öncesinden acile geldim ama bakmadılar enfeksiyon dediler neyse bende hem sancı 20 dkk da 1 giriyordu hemde sümüksü kanlı akıntı gelmişti ve de idrarım az olsa da iç çamaşırım ıslak oluyordu sürekli bugün özele gittim alttan muayene etti dedi senin suyun yavaş yavaş geliyor iç çamaşırı islakligi ondan dedi senin gözlem altında tutulman lazım dedi neyse direk devlete geldim orda da baktılar suyum geliyormus açılma 3 4 santimmis sonra beni doğumhaneye aldılar nstye bağladılar açıklığıma baktı durdular ama gelin bana sorun artık sancılarım 5 dkkda 1 geliyordu dayanılmaz haldeydim bağırıyordum en son ebe geldi senin sancin çok doğum mu diye beni yatak ta muayene etti parmağını soktu baktı sancin geldikce ikin dedi ikindim hem büyük hem idrar yaptım ebenin üstüne cimdirdim ebe de bağırdı üstümü mahvettin diye neyse beni çatıya aldılar ne suni sancı aldım ne de epidural mi diyorsunuz ne hiç birini almadım kendi sancım yetti çok kötü geçti 6 7 ikinmam la çıktı oğlum ama gelin bana sorun annemin kiymetini daha çok anladım annelerin hakkı ödenmez yırtılma vardı dikiş attılar hissettim bile dikişleri atarken çok zor geçti doğumum rabbim hamilelere kolaylık versin ve de oğlum 2 kilo 200 gram dogdu zayıf diyorlar mememin ucu yok tutamiyor yavrum mama veriyorum siringayla nasıl mememin ucunu cikarip verebilirim tecrübeli anneler yazsın lütfen