Sürekli buraya bakardım yeni doğum hikayeleri varsa okurdum. Şimdi yazmak banada nasip oldu. Hamileliğimin başından beri sezeryan yapmak istiyordum doğumumu. Çünkü korkuyordum normal doğumdan. Pazartesi günü sezeryan günü almak için doktorumuza geldik. Cuma günü için randevu almıştık sezeryan için. Ama minik paşamız perşembe yani bugün gelmek istedi. Sabah 8 gibi tuvaletimi yapmak için kalktım. Sonra tekrar yattım. Ama uyuyamadım. 40 45 dk sonra suyum geldi yatarken. Hemen kalktım lavaboya giderken eşime seslendim. Eşim doktorumuza haber verirken ben de ufak bi duş aldım vücudumu yıkadım. Gelin yatış yapalım demis doktorumuz. Valizlerimizi alıp çıktık evimizden saat 10 buçuk gibi. Ultrason nst derken yatışımiz yapıldı. Saat 12 de ameliyata alındım. Belden aşağısı kısım uyusturuldu. Iğne hiç acıtmadı diyebilirim. Herkes çok yardim etti zaten. Ameliyata başlanması yarim saat sürüyor. 12.30 da ameliyata başlandı 12.40 gibi aybars bebeğimiz doğdu. Pamuk gibi teni simsiyah saçları vardı. Hemsire giydirmek için bebeği odaya çıkardı. Benim de dikişlerim atıldı o ara. 1.30 da ben çıktım ameliyathaneden. Tabi hiçbirşey hissetmiyorsunuz belden aşağısı olarak. Odaya getirdiler eşim ve bebeğimiz karşıladı beni. Çok güzel bir duygu. Yanımızda kimseyi getirmemiştik ama sonra kayinvalidemi de çağırdık. Tavsiyem mutlaka iki kişi olmalı yanınızda. Akşam 8 e kadar hiç kaldırmadılar beni yataktan. Hafif ağrılarım oldu. Sürekli ağrı kesici verdiler. 8 de de yürümek için kaldırdılar. Ilk yürürken zorlandım. Ama sonra kendim yürümek istedim çünkü yürüdükçe vücudum açıldı. Şuan çok hafif ağrı var karnimda adet ağrısı gibi. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Sormak istediğiniz birşey varsa yardımcı olurum. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah.