tanya25 Arkadaşlar gebeliğimi öğreneli 2 gün oldu bugünde adet günümdü ama benim karnım bayağı ağrıyor adet olacakmışım gibi. Hatta ara ara bi kaç saniyelik süren sonra kesilen şiddetli ağrılarda oluyor bu normal mi? Çok korkuyorum :(
tubatubaaaa tanya25 merhaba benimde oyle agrılarım oldu korkma canım normal kanaman vs yoksa korkmana gerek yok
Bittercikolataa tanya25 Canim illaki olur bende de oldu hatta diğer ay tam adet günümde yine ağrı yaşamıştım hamile olduğum halde suan bile günüm geldiğinde ağrıdigini bilirim 30 haftaligim düşün 🥰 stres yapma ayaklarini sicak tut üşütme annesi
tanya25 tubatubaaaa yok şükürler olsun. Sadece akıntım oluyor hafif adet oldum zannediyorum. Çok teşekkür ederim 🙏
Nagehanla Benimde öyleydi bildiginiz adet sancısı. Bikac hafta sürdü doktoruma defalarca sordum cok normsl dedi. Iciniz rahat olsun herkeste oyle