Merhabalar burada yeniyim soruma cvp verilirse cok sevinirim şimdiden teşekkürler 🥰🥰 son adet tarihim 31 ekim 3 gün once hamile olduğumu ogrendim son adetim 10 gun sürmüştü gec döllenme mi olmuş oluyor bir de kac haftaliktir tahminen, pazartesi doktora gitsem bebegi ve kalp atışını diyabilir miyim tecrübeli anne ve anne adayları cevaplarsa cok sevinirim tecrubesizim 😊