Bulutsevdasi mutlaka kilo alımınızı kontrol altında tutmalısınız, gebeliğin 5.ayından sonra iştah artmaya başlar, siz daha başındasınız, fazla kilo sizde diyabeti, hipertansiyonu tetikleyebilir, doğumunuzu zorlaştırabilir. En azından ilk 3 ay olabildiğince kontrollü olun ki, son aylarda zorluk cekmeyin 🌸