Semaykuntt minik_kalbim ben almıştım seneler oldu hala kullanıyorum geniş güzel kullanışlı ne zman geleceğini kimse bilemez sizin takip etmeniz gerekli
Mineiso minik_kalbim aldım kullanıyorum 35 liraya aldım farklı bi yerdende file aldım çok memnunum 2 senedir sıkıntı yok
Yldz3 minik_kalbim baya oldu ya geleli birdaha gelecekse onu bilmem ama ben aldım yanlış hatırlamıyorsam 2 ay kadar falan oldu
Merve8494 minik_kalbim ben a101den aldım baya güzel sağlam geniş kaldırıp suyu dökmekle uğraşmıyorsun altta tıpası var daha kullanmadım
mukaddesmasal ben bimden almistim çok memnunum 2 hamileyim onda da kullanacam inşallah çok kullanışlı
Zey1zey Küvet kova ve maşrapası 35 tl tutmuştu diye hatırlıyorum. Bime gelende sanırım file de çıkıyor içinden ancsk a101dekinde yoktu. Ebebekteki babyjem xl küvet filesi uyuyor.
hmasahin minik_kalbim Ben aldım, kullanmayı bekliyorum. Yaklaşık 1-2 ay önce geldi mağazalara. Hatta bizim burdaki şubede geçen gittiğimde hala vardı 2-3 tane. Girdiğiniz tüm a101 lere bakının, 25 lira fiyatı.