Kızlar merhaba, birşey merak ediyorum. 8 haftalık hamileyim ve suan evimde bebeğe oda yapacak bir odam yok. Taşınmayı düşünüyoruz bu yüzden ama bazı anneler oda yapmayın bosuna sizinle yatacak uzun bi süre diyor😶 Siz oda yaptınız mı veya ne zaman yapacaksınız? Fikirlerinizi, tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 😇