Nn20 bende hem devlete hem özele kontrole gidiyorum ama kararsızım hangi tarafta doğum yapacağıma iki hastanemdende memnunum açıkçası :) ama kararsızım 🙄 devlette ebeler yaptırıyomuş genel olarak normal doğumları. Şimdi ben hassasım haldır huldur birşeye dayanamam (adanada yasıyorum burdaki doğum oranları belli zaten) özelde de bebek dönmezse sezaryen günü veririz dedi direk 35. Haftadayım. Bakalım hayırlısı