Meralrabiamhmt Hanımlar ozellerde bıle randevu yok ne yapcam ya en son 9 haftalıkken gıttım sımdı 13 olduk daha gıdemedım ne kadar yogun oluyo dogum doktorları🙄
Nurr89 Meralrabiamhmt kalabalıktı da tabi .. gelen giden bitmedi iki tane odası var yan yana bı ona geçiyor bı diğerine
Nurr89 Ben doktoruma hep randevusuz gidiyorum canım saat 1den sonra alıyor zaten bizim doktor gebeleri … Bugün 2 saat bekledim tam
Nurr89 Meralrabiamhmt malesef eşim isyan etti diyor para veriyorsun dünya kadar tam 2 saattir burda bekliyoruz.. dedim napalim son zamanlarimiz zaten en fazla 2 kere daha geliriz sıkıntı yapma sen dedim
Nurr89 Msydn6 Pendik yüzyıl Hastanesi canım pandemiden dolayı insanlar ozellere ağırlık vermeye başladı sanırım
Nurr89 Mrvcbltt Serap Simavlı doktorumuz memnunum gayet güzel açıklamalı bı şekilde bilgi veriyor.. ben bugün doğumla ilgili sorular soracaktim baktım çok yoğundu 3nhafta sonra tekrar gidicem sorarım diye düşündüm
Gamzecinar141119 Meralrabiamhmt aaa çok kötü bi durum ya dicektim istanbuldaysan gittiğim hastane şuan çok sakin tavsiye ederim diye ama Allah yardımcın olsun 🙏🙏
Nurr89 Mrvgl İkitelli den bahsediyorsun batı Bahat hastanesi olarak orda bı doktor onerebilirim asiri iyi bir doktor var ben orda oturuyodum çok memnundum konuşması ilgisi alakası
Nurr89 misraerol ilk gittiğimden beri öyle özel hastanede randevu çok sorun olmuyor canım başlarda bu kadar kalabalık denk gelmiyordu son 2 aydır daha yoğun …