31 haftadayım herşeyini tamamladım ama illaki çıkıyor ara sıra eksikler geliyor akla. Bir çok post var geçmişte o yüzden artık insanlar bakmıyor bile bu postlara bırakın cevap vermeyi 😚 Eski postların altındaki yorumları okuyup listeleri tarayın gözünüzden geçirin kendinize liste oluşturun tek bir post altındakilerle kalmayın. Ben alışveriş kısmını bitirdim liste felan yapmadım ben toplu olarak aldım. Evimiz kira oda da düşünmüyoruz tek eksiğimiz bebek arabamız onuda anneanne ve dedemiz alıcak. Çanta hazırlama, ütü yapma, yıkatma kısmına geçmedim. Bu hafta geçerim diyordum fakat bugğn doktorum kalkmamamı söyledi ne yapıcam bilmiyorum. Tavsiyem cinsiyeti öğrenince alışverişe başlanıp bi an önce bitirmek sonrasında hazırlık yapmak bian önce. Hiç ummadık anda başlıyor birden ağrılar kramplar 🥰 Sağlıkla gelsinler ❤️