E-v-A101 cildinizde bi sorun ya da yaptirdiginiz yerdekilerin profesyonelligiyle ilgili bi sorun olabilir. Ben 2.5 yildir hep jiletle almama yani cok yayilmasina ve kalinlasmasina ragmen burada agdanin lihusalik doneminde iyi olacagini soylemeleri uzerine korka korka gittim ama neredeyse hicbir sey anlamadan bitiverdi. Sadece anestol surmustum uyustursun diye ama lazerden once anestol surup gittigim yerde ne hamileydim ne hassas bi donemdeydim cok daha canim yanmisti bu gidisime gore. Yapan kisinin eli ve anlayisi gercekten cok cok fark ediyor.