Tugcergiden Birşey daha soracağım size eşimle kan uyuşmazlığı var aramızda doğumdan sonra iğne vuruluyormus ya bebeğimi emziremiycekmiyim ben şimdi 😔
Semaykuntt Tugcergiden emzirmemekle ne alakası var anlamadım uyuşmazlığı olan kişi 28.haftada iğne oluyor ama 28 den önce kanaması vesaire olan gebelere hemen yapılıyor 28 i beklemeden ve doğumdan sonrasında da yapılıyor gebelikte yapılan iğne doğuma kadar son 3 ayda bebeği koruyor doğumdan sorna yapılan iğne ise 3 ay anneyi seni koruyor kan ayrıştırıcı özelliği ile emzirmemekle hiç alakası yok iğnenin bir engeli yok emzirmeye
KezibanUan Tugcergiden ilk gebeliğiniz mi? Bizimde kan uyuşmazlığı var eşimle. ikinci bebeğime hamileyim merak etmeyin doğar doğmaz emzireceksiniz bebeğinizi iğne vuruyorlar sadece eğer bebek pozitifse. Kızım negatifti iğne yapmadılar şimdi 2. Bebeğime hamileyim 28. Haftada iğne yapacaklar. İlk gebelikte sorun teşkil etmiyor deyip 28. Haftada da iğne yapmadılar
zezeyyy Tugcergiden o ne alaka canım ilk gebeliğimde iğne oldum şimdi 2. ye hamileyim ilk haftalarda kanamam oldu diye erken yaptılar iğneyi ve çocuğumu emziriyorum yine emzireceğim🙄
Ebru1520 Bizimde kan uyusmazligmiz var Esimle Ben negativ esim positiv 28. haftalik ken igne olunuyo ve dogumdan 72 saat icine olunmazi gerekiyo eger bebek babanin kanini tasiyosa vuruluyosunuz dogumdan sonra eger sizin kaninizi tasirsa olmuyosunuz.