Kızlar hepinize önerim olsun benim doğumdan sonra annem hep belden asagı banyoya sokardı bildiğimiz hacısakir kalıp sabunla oraya güzelce liflerdim bütün iltihabı filan alıyor asla mikrop kapmadı sonrada batikonla pansuman yapıp çıkıyordum 1 haftada hiç bişeyim kalmadı kontrole gittim çok iyi geçmiş dedi doktor