Aysglbzdmr Merhaba arkadaşlar, ben hamile olduğumu henüz yeni öğrendim gebeliğimde çok yeniymiş zaten 20lik dişim sıkıntılı çektiremeden hamile kaldım hamileyken 20 lik dişini çektiren varmı varsa yaşadıklarını paylaşabilir mi acaba? Henüz 3 4 haftalığız
1PrensAnnesi Aysglbzdmr hamileyken basit bir diş taşı temizliğini bile 20 hafta dolmadan kadın doğum doktoru tamam demeden yapmıyolar çekim filan sanmıyorum ben
Svdsmz34 Aysglbzdmr ilk 3 ay mudahale edilmiyo diye biliyorum bende. Ben 6. Ayimda çektirmiştm doktorumun onayıyla dişciler risk almak istemiyo sanırım doktorunuzdan onay belgesi getirin çekelim demiştiler bana. Zaten doktorumda kendi dedi enfeksiyon olursa bebek için sıkıntı olur tedavini yaptır çektir dişini diye çektirdim bi sıkıntı olmadı.
Havva- Aysglbzdmr 20 lik dişin gomulumu ameliyatlami çıkaracaklar eğer oyleyse hamileliktede siser iner onun için doğumu bekle ama yok diş dışarıdaysa curukse yada ağrı yapiyorsa bisey diyemem
Esra13taner İlk üç ay birşey yapamıyolar üç aydan sonra her tedaviyi yapabilirsin dedi doktorum sende üç ay bitince doktorundan kağıt al tedavi olabilir diye yoksa dişçiler işlem yapmıyo benimde şiddetli diş ağrım tuttu yarın gidip tedaviye başlıyıcam inş çok fena bişey ya allah kimseye vermesin😢Hayırlı olsun buarada bebişiniz 😊
Aysglbzdmr Esra13taner teşekkür ederim size de geçmiş olsun ilk gebeliğimde başladı bu durum aslında ama ben çektirmemiştim o zaman 4 aylık hamileydim dişçi çekeriz sıkıntı olmaz demişti doktorum önermemişti şimdi çok başındayım gebeliğimin bakalım hayırlısı 🙁
bebek-atli 4 haftalık yeni hamileydim 20 diş agrısı çektim diş hastanesine gittim ilaç verdi ilacımı kendi doktoruma götürdüm kullanabilirsin dedi 3 gün kullandıktan sonra özelde dişimi çektim ve kurtuldum.. Şu an 27 +3 günlüğüm
Aysglbzdmr bebek-atli aaa olabiliyor yani şaşırdım çünkü hamileyken çekmediklerini duydum hep çevreden
Havva- Aysglbzdmr benim bi tanıdığım ağrıya dayanamayıp narkozsuz Canlı canlı çektirmisti dişini Allah yardimcin olsun