Kizlarr 36. haftadan beri yedim kendimi kasimaktan benim gibi olan var mı ilaç krem bizide vermiyor doktor doğumdan sonra geçiyor diye ama ne zormuş cumartesi gününe kadar daha dayanmak zorundayım doğum geldi zaten ama sancı falanda yok 40+5 olduk🙄 doğmuyor inatci kizim