Meliks Kızlar 40 haftayı doldurdum bugün kontrolüm vardı nst de sancim olduğu nu ama acilmam olmadığını söyledi doktor yarın yine çağardı aynı sorunu yaşayan oldumu kızıma kavuşmak istiyorum artık rahimimde ağrı kasılma var şidetli ama düzensiz bilgi verin lutfen
CnsuSert Meliks Canım bende aynıyım 40. Haftam doldu çarşamba baktılar 1 cm açıklık var ama nst de sancım çıkmıyor fakat ben 2 gündür sancı dan uyuyamıyorum. Takip ediyorum çok düzenli değil. Bu gece de uyku yok😴 bende oğlumu kucağıma almak istiyorum artık 🤲🏻
Meliks CnsuSert benimde aynı şekilde ya geldiğimden beri yapmadigim şey kalmadı yarın kontrolüm var bakalım ne olucak
ipkklmn Merhaba, squat - merdiven inip çıkmak pilates topunda zıplamak gibi şeyler açılmayı kolaylaştırıyor. Allahım hayırlı zamanda hayırlısıyla evladınıza kavuşmayı nasip etsin insallah.