Bende ilk bugün oldu kuaföre gittim ağdaya birden ateş bastı orda ter döktüm gözüm karardı bayılacak gibi oldum Eve geldim nasıl ağlıyorum tansiyon şeker baktırdım hemen tansiyon düşük çıktı çok korkuyorum yine aynı olcam diye panikatak gibiyim yarın dr kontrolüm var sorucam