Bizde 37+2 olduk , bebek sürekli sertleşiyor, kaburgalarıma bası yapıyor nefes almakta baya zorlanıyorum, gece uykularım 2 haftadır hiç yok, sürekli bi kusma isteği ve ani gelen aşırı bel ve sırt ağrılarım oluyor.. Yarın doktor kontrolüm var inşallah hayırlı haberler alırız