YYaseminn Tansiyonum cok dusuk hic duzelmiyor 11 haftaligim bunun icin ilac kullanan veya farkli bir tedavi gören var mi
CupCake YYaseminn tansiyonunuz kaç çıkıyor ? hamilelikte düşük tansiyon daha iyi diye biliyorum , yüksek tansiyon daha riskli .
Merve__kozz YYaseminn 31 haftalık oldum hala düşük 9a 5 10a 5 9a 4 😂 koca bir bardak tuzlu ayran içiyorum hergün bünyem o kadar alıstı arkadasında dediği gibi düşük olması gebelikte iyi yükselirse kork dedi doktorum
CupCake YYaseminn Hamileliğin başlarında olmandan da kaynaklı bir durum , 10/6 gayet iyi bit tansiyon , tuzlu bir şeyler yiyince hemen yükselir.