Duru granül sabun almıştım bugün bebeğimin kıyafetlerini yıkadım aynı paketin arkasındaki talimata uydum ve bir ölçek deterjanı sıcak suda bardakta çözdürdüm deterjan gözüne döktüm sonra bebek programına 30 dereceye açtım yıkandı ama bittikten sonra deterjan kalıntıları hep deterjan gözünde kalmış. Sizce iyi değil mi bu deterjan yoksa yanlış mı kullanıyorum (paketteki talimatlara harfiyen uymama rağmen) aranızda kullanan varsa anlatabilir mi nasıl kullanılıyor bu deterjan?