Merhaba. 30+1 haftalık hamileyim. Yaklaşık üç haftadır çatı ağrısı yaşıyorum. Oturup kalkarken, yatakta sağa sola dönerken çok zorlanıyorum. Gün içinde yorulduğumda ise yardımsız kalkamıyorum. 🥺 Bir hafta önce doktor kontrolüne gittim. Her şeyin yerinde olduğunu söyledi ama içimde bir huzursuzluk var. Bugün hafif, ara ara bel ağrılarım da oldu. Yarın başka bir doktora daha görünmek istiyorum. Böyle bir şey yaşayanınız oldu mu? Tavsiye ve önerilerinize açığım.