Anne18 hiç bilmiyorum canısı yeni doğduğunda anne yanı beşik kullandım başta 3 aylık olunca bu beşiğe koydum alışsın diye tam uyutuyorum beşiğe koyuyorum sabaha kadar çığlık çığlığa ağladı uyumadı içinde bir hafta arayla deneme yaptım yine aynı şekilde ağladı sürekli dedim acaba beşikte acıtan birşey mi var yok defalarca kontrol ettim ama asla 1 yaşına kadar o beşikte gözünü kırpmadı kaldı elimde öyle 😕