Nil-123 Merhaba arkadaşlar ilk hamileliğim bugün sabah idrar testi çift çıkınca emin olamadık ve kan testi de yaptırdık, sonuç 106,7 çıktı sizce 4 haftalık gebelik için normal mi acaba? Yardımlarınızı bekliyorum.
Bilge1234 Nil-123 normal canım 2 güne bir 2 katına çıkıyor gayet iyi hayırlı olsun 😍en kısa zamanda doktora git saglıkla kucağına alırsın inşallah 🤲😍😍🌺
Sema_1983 Nil-123 evet normal bir değer. Doktora gittiğinizde gözükmeyebilir henüz kese. İsterseniz 2 gün sonra tekrar kan testi yaptırın değerin iki katına çıkması gerekiyor. Sonrasında da 1 hafta ya da 10 gün sonra bir doktora gözükün kese gözükebilir. Tabrikler 🤗
Bilge1234 Nil-123 içiniz rahat olsun düşük bir değer değil zaten 2 güne bir yükseldiği için istersen 1 gün arayla tekrar bi kan testi ver daha çok küçük olduğu için normal en yakın zmanda doktora git saglıkla gelsin inşallah 🤲🌺😍
ratatosk Önemli olan artış oranı 2 gün sonra tekrar test yaptırmanız gerekiyor en az %60 oranında yükselme olması lazım. Hayırlı olsun 🤗
Elfylmz032 Doktora gitmek için 1 hafta bekle 5 haftalikken kese gözüküyor erken gidersen kese gozukmez ve iki günde bir kan testi yaptirtir değerler yükselmiş mi diye benim ilkinde böyle olmuştu ve hep stres yapmıştım sonunda sağlıklı bi gebeliğim oldu ama o an stres oluyo insan
Srnykp1904 759 çıktı benim ki bir hafta sonra gel keseye bakalım dedi değere göre 4 haftalık benim kide
ratatosk Nil-123 illa gerçekleşiyordur ama Dr lar hep 2 gün sonra istiyorlar sanırım geçerli olan değer o oluyor. Ayın 10 un da test yaptıysanız ikinci testi 12 sine ister gibi
Srnykp1904 Nil-123 en son hastalığın ne kadar zaman önce oldu bnm son hastalığım 8 Kasım belki yenidir
Mavi87 Nil-123 herkes aynı gün yumurtlamadığı için seninki diğerlerinden düşük. Sen biraz daha geç bir zamanda yumurtlamışsın geç döllenme olmuş. Önemli olan bhcg değerinin düşük olması değil, 2 gün sonra hcg artışın 2 katı yada 2 katına çok yakın okması gerek..
Srnykp1904 Nil-123 yeni olduğu için değer biraz farklı herkeste farklı görünüyor ya ondandır sıkma canını