Sevooose Arkadaşlar daha yeni gebeyim ilk kontrolümuzü olduk. Keseyi gördük çok şükür. Kan verdik tahliller yaptırdık ve tiroid bezlerim yavaş çalışıyormuş ilaç yazdı doktor. Benimle aynı durumda olan var mı gebelik için bir sıkıntı olur mu acaba😔
Nida_Y Sevooose bende ilk tahlilde tek sorun tiroiddi düzenli ilaç kullanıp takip ettim asla bir sorun olmuyor 7. Ayım bitti 🥰