Smyye34 Kevserpnr evet bende de var ama bir türlü geçmek bilmiyor yatıyorum kalkıyorum gene başlıyor sınır yaptı resmen
Elfynsmr Kevserpnr tansiyonunuzu takip ettiniz mi hiç? Tansiyon yüksekliğinden de olabilir baş ağrısı son haftalarda
Kevserpnr Smyye34 aselin_annesi2 sürekli yatmak istiyorum yatınca daha çöl ağrıyor ne yapmak gerek ya