sibelbulut vuslatim34 gögüs ağrısı mı oluyo genelde hamile oluncağı zaman ben temmuzda düşük yaşadım ama o zamanda olmamıştı bilemedimm 😂
sibelbulut bigunanneolucak hayır yok zaten bende olmaz adet olcağım zaman falanda hiç yaşamadım öyle bişey
vuslatim34 sibelbulut çatlatma iğneside hcg içerdiği için bazıların öyle oluyor bende hiç olmamıştı ama şimdi el süremiyorum .
sibelbulut vuslatim34 anladım ama ben çatlatma iğnesi kullanmadım klomen ve femera kullandım doktorum çatlatma iğnesine gerek yok dedi
vuslatim34 sibelbulut hıı tamam canım burda kaç gündür herkes iğne olmuşta karıştırdım 😅 hakkında hayırlısı olsun bakalım hepimiz aynı bekleyişteyiz🐣