Mrs-tugce Hayırlı aksamlar göbişli anne adayları.. Bebeklerinizin hareketlerini ne zaman hissettiniz kızlarrrrr ve tam olarak nerede 🤔😊
Htcertn Mrs-tugce ben 17. Haftamda hissettim kasıklarımda hissediyodum. Cok hafif emin olamadım hatta ama smdi hic durmuyor maşallah kıpır kıpır heryerde :)
Sinemm35 Mrs-tugce tam 18 hafta da hissetmeye basladim ilk hafta sadece geceleri anliyordum 19 haftadan itibaren gunduzleri de hissetmeye basladim 😊🙏
Mrs-tugce Burcinagiir maşallah bende bugün 19 oldum acaba bende hissederm iyim artık 🤔 bende biraz fazla göbiş var 🤭
Burcinagiir Mrs-tugce en fazla 22 23 haftalıkken hissedersiniz ☺️ Şimdi kıpır kıpır hiç rahat bırakmıyor 😂😂😂
Htcertn Mrs-tugce 32 haftalık şuan sende hissedersin 20 22 haftaya kdr hissedilebiliyo ilk gebelikte daha geç oluyomuş genelde benmde ilk ama ben 17de hissettim zayif deilim bende ama bnm göbeğim 25. Haftada fln çıktı
Dgull Zlm4141 aaa dalılılım 😇 bende 85im boyum1.63 ve paso yatıyorum riskli gebeyim 21+4 e girdim bu gece bebeğin hareketlerini 17 gibi hissettim çok şükür 🧿🧿🧿
Bdp Mrs-tugce Tam olarak 19+4 30 ekim izmirde deprem olduğu gün ilk olarak mesaneye yakın hissetmiştim
Minik16 Mrs-tugce bende kilolu hamile kaldım ve ilk net hareketini 21. Haftada hissettim panik yapmayın inşallah en kısa zamanda hissedersiniz