Ayse1608 Doğum için memlekete gitmeyi düşünüyordum ama yol gözümde büyüyor Batman’a yakınız doktorumda bu hastanede doğum yaptırıyor.Daha önce hiç gitmedin Batman Medical Parka Bu hastanede doğum düşünen var mı ya da Doğum yapan?☺
Sarella Ayse1608 ben yaptım gayet memnunum Kemal Coşkun doktorum çok iyi bir doktor ve yine hamileyim yine o 🙂
Esraumit Ayse1608 ben batmanlıyım bence hastaneler arasında medical park batmanın en iyisi.cengiz bey orda mutlaka ona ugrayın
Sarella Ayse1608 evet tek kişilik temiz ben normal doğum yaptım 2-5 yıl önce 1.500 dü sanırım ozmn sizin doktor kim 🙂
Perimasali89 Ayse1608 esat Çalık Batman da mı ben duymadım hiç bende Medical Park Cengiz beye gidiyorum nasip olursa doğumu orda düşünüyorum birde Zilan hastanesinde Yüksel bey var oda çok ayrıntılı muayene ettiği için onada gidiyorum 🙂
Ayse1608 Perimasali89 Ben Midyattayım canım doktorumun muaneyesi burda ama burada özel hastane olmadığı için orada doğum yaptırıyor ☺
Batmanmedical @Sarella merhabalar Kemal bey benim de doktorum ve şuan 37. Haftadayiz. Normal dogumun her aşamasında Kemal bey yanınızda bulunabiliyor mu ve acil durumlarda Kemal bey e mi ulaşıyorsunuz yoksa hastaneye mi. Kemal beyi çok seviyorum çok iyi anlayışlı bı doktor ama çok yoğun olması beni normal doğum için çok korkutuyor.
Sarella Batmanmedical benim doğumu gerçekleştirmedi çünkü ankara ya gitmişti Doğum zamanımda yanımda olamadı malesef ama hep onu aradım bilgi aldım bir sıkıntım olduğunda nişanım geldiğinde
Zeysemus Bende medicalpark a cengiz yeşilbaş a gidiyorum doğumu da orda düşünüyorum kendisi çok sakin pozitif inşallah doğum da güzel geçer.