Nagehanla 37 haftaligim. Midem çok bulanıyor istifra ediyorum. Karnimin ust kısmına ara ara agri saplanıyor. Ama alt karında ağrı falan yok başka belirti de yok. Dogum sancısı olabilir mi?
Nagehanla tugce_25 evet ama 2 hafta öncesinden gelen bir belirti mi yoksa bikac gün veya bikac saat öncesinden mi:/ acaba vakit doldumu