Surprizbebek bana göre en güzel zaman ignenin yapıldığı andi burda görüyorum yok zor yok aci veriyor bilmem ne oyle birsey yok belini hafif kambur yaptiriyor birisi hafiften seni egerek anestezi doktoruda ignryi yavasca batiriyor derin nefes al yeter ilk igne girerken bi irkiliyorsun belinde sogukluk hissediyorsun ve sonrasi bacakların bambaska dünya ani sıcaklık geliyo bel assagisina sonrasinda sadece bi ete dokunuyorsun sana ait olmuyor o bacak hissetmedigin icin :) hatta orasi soğuk diye o igneden sonra bacaklarım sicacik isindi iyi oldu bi doz daha yapsak dedim😅 ve kizim dogmus bile hiçbir şey hissetmedim sadece ciglik cigliga bi kiz ağlıyor ne ara oldu bitti anlamadim hic igneden sonra kesi yerinde agri basladi surekli serumlar verildi kimi zaman siddetli kimi zaman hafif agrilardi belde agrisi oluyo baş ağrısı oluyor ve gelip karnina bastirip kan attirmaya çalıştıkları an ise en beteri o acinin tarifi yok ama mecbur dayaniyosun sonrasinda yürütüyorlar gelip ben onlar gelmeden kendim kalkip yürümüştüm hic zorlanmadım bu yüzden dünyaya bi can getiriyoruz kolay değil tabiki ama simdiki aklım olsa kolay kolay sezeryan dogum yapmam normal doğum en temizi o an aci cekiyorsin geçiyor sezeryan surunduruyo aman daha benden uzak diyorum epey bi sure düşünmüyorum :)