ogrenciiiannee96 benim yavrucak kışın ortasında geliyor ve pandemi var nereye çıkılacağız olurda. Çıkarsak da babannnesine. Gideriz o da belki . Bahar gelene kadar bir yere çıkarmam Bahard hani kuzuları çıkarıyorlar ya açtır çimende yayılsınlar diye. Aynen öyle yapacağım havalar ısınınca kendimizi. Çimenliklere. Atacağız 😎😁😁