Kızlar pzt günü kürtaj oldum 2. Kürtajım bu agrim falan yoktu kanamam da yoktu doğru düzgün leke gibi geliyodu bu akşam dan beri Rahmimin ortası çok agriyor ya kanamam da çoğaldı pıhtı falan geliyor ufaklı falan normal mi bu ? Diğer kürtajım da ilk gün agrim vardı bidaha olmamıştı diye hatırlıyorum 🥴 papatya çayı falan içiyorum gastritim icin acaba o mu söktürüyor