dogamoms sadece yogurt meyve iceriginde yapip ustune yulaf koyunca korkunc olmuyor ya, granola cok kalorili oluyor normalde cok lezzetli ama kullanmamaya calisiyorum, kuruyemis, kuru meyve eklemeyince sadece yogurt ve meyve karistirmak gibi oluyor aslinda. Ben de normalde yapmayacagim kacamaklari ara ara yapiyorum tabi 🙈