Dulcolax mıydı neydi benim kullandığım ilaç. Aşırı kabızsan 2 tane aynı anda iç demişti doktor. İçtikten 2 saat sonra karnımda bir ağrı 😂 tuvalete zor yetiştim ama çok rahatladım sonra.. günde 3 taneye kadar içebilirsin demişti. Çok karın ağrısı yaparsa yani bazen fazla geliyordu bağırsaklarım gurul gurul ses gelip ağrı yapıyordu o zamanlar az içiyordum. Ama etkili bi ilaç yani şeffaf minicik ilaçlar