Daha öncede birçok başlık altında yazmıştım. Doktorumdan hiç memnun değildim, bin şükür dün Sami Kemik ile yaklaşık 25dakikalık muayne sonucu herşey içime sindi.
Fakat Özellikle Sakarya daki anneler bilir bazı hastaneler hakkında doğum ve yenidoğan kısmında ciddi anlamda olumsuz yorumlar var.
Doktorunuza güvendikten sonra hastanenin tutumu, yorumları vb nekadar önemli olur sizce??