İyi akşamlar ben 8 aydır çocuk düşünüyorum ama hamile kalamadım. Doktora gittim ultrason da polikistik over görüyorum dedi hormon testi yaptı tedavi uygulayacak bir durumun yok yumurtalıkların yavaş çalışıyo 1 yılı tamamla öyle gel dedi. Başka doktora gitmeyi düşünüyorum çünkü beni hiç tatmin etmedi doktor. Eşimde varikosel ameliyatı oldu ileri hareketliliği düşütü ama tedaviyle şuan yükseldi doktor önerisi olan var mı