Htckrcgltkn @Tugcece evet benimde doktorumla ve esiyle ortak klinik paylasiyorlarmis zaten. Onun tavsiyesi uzerine gittim. Asiri iyi ve ilgili, bebek donene kadar ara ara bekledik, 1saat 15 dk surdu toplam ve cok sicakkanliydi, her bilgiyi tek tek girmeden muayeneyi bitirmedi. Bebek donmezse diye sordugumda birkac gune tekrar cagiririz sizi bunlarin hepsini gorup olcmemiz gerekli demisti. Hem doktorumdan cok memnunum hem de Murat Bey cok iyiydi, doktorumun hastalarina 750₺’ydi ama disaridan 850₺ saniyorum ucret