Ocakannesii Kızlar 35. Haftamdayım oğlum büyük ihtimalle oğlak burcu olcak etrafınızdaki oğlakların erkek olanlar özellikleri neler benim etrafımda yok😂
aybkkra Ocakannesii ailesine karşı soğuk olurmuş akademik olarak iyi demişti arkadaşım soğuk olması beni üzdü😄
Baharata Ocakannesii bende 35+3 üm oğlak burcu olcak oğlum💙 benim çevremde oğlak yok ama soğuk yapılı olduklarını duydum ben onu annesi gibi duygusal yaparım 😂
Busraveminisi1 Ocakannesii bende 35+2 yim muhtemel oğlak olacak bende sizin gibi akrep burcuyum merak ediyorum nasıl olacak bebişim uyumumuz 😅🙈
Ocakannesii aybkkra Ahh deme sıcak kanlı olsun isterim bende😅 hiç anlamıyorum burç işinden gerçi bende akrep burcuyum ama gel gör hicbir özelliğimiz tutmaz mı😄