Nagihan4 canım o ikili test sakin ol ve hiiiçç korkma. Ultrasonla bakılıyor ve 2 3 tüp kan veriyorsun o kadar. Ultrasonda da bebeğin ense kalınlığına ve burun kemiğinin oluşup oluşmadığına bakılır. Eğerki ense kalınlığı normalin üzerinde veya altındaysa burun kemiği oluşmadıysa tercih anneye bırakılarak anne karnından sıvı alınır kesin sonuç ordan belli olur. Bu sadece sizi beyin beklediğini gösteren bi test. Tabikide herşey rabbimin elinde. Ama genede tedbirli olmakta fayda var. Yaptırmak istersen yaptırabilirsin