Yalancı dogum sancıları baslamıs olabilir ara ara olur ama kısa sürer ve cok düzensizdir birde cocugun hareketleri baskı yapıyordur sancı olsa nst de cıkar kızlar merak etmeyin zaten sizin su anda haftada 2 defa nst ye giriyor olmanız lazım orada sancının cıkmıyorsa henüz doguma var demektir