tubiii0106 Ne onerirsiniz hanimlar manuel mi elektrikli mi hnagi marka? Ve sart mi acaba almk sezeryan olcam
Melikeakkc tubiii0106 genelde alın diyorlar çünkü bazen taşıyormuş süt o zaman yada göğüsü eşitlemek için kullanıyorlarmış
tugce67-67 tubiii0106 canım benim bebiş 5 aylık oldu manuel almıştım pişmanım aslında🙄çok eli ağrıyor insanın bence iyi marka elektirikli al derim
minikcasper tubiii0106 lansinoh tekli elektirikli aldım daha kullanmadım ama kullananlar memnun. Manuel de zor oluyor diye tercih etmedim bi süre sonra eli ağırır insanın sonuçta 🤷🏻
Adigesvn Lansinoh tekli elektrikli aldım bebeğim 15.ayda , doğum yaptıgım günde beri fazla sütümü sagıp attım işe başladıgımda ise bebegım cok rahat etti
[silindi] tubiii0106 mochi markasını araştırmanızı tavsiye ederim. Elektrikliler gibi sizi prize mecbur etmiyor, manüel gibi elinizi yormuyor. Elleriniz serbest kaliyo kendi kendine sağıyor. Bi bakın ben ben tatmin oldum yorumlardan geçen gün aldım.
Zeys tubiii0106 mochiyi araştır ben de kullandım çoğu kişi de memnun 😊 elektrikli de avent almıştı eşim ondan da memnun kaldım
[silindi] Kmslmsl Merhaba, ben de yeni aldım 😊 nasip olursa inşallah 3 ay sonra kullanacağım. Yorumlar iyiydi yara yapmıyor yorumları daha çok dikkatimi çektiği için aldım. Inşallah hepimiz memnun kalırız. Elektrikli şeyler bana gereksiz geldi.
Svmcan Mochı de çok iyi diyorlar fakat sütün az olduğu durumda kullanıma uygun değilmiş. Süt çoksa çok rahatmış araştırmalarımdan öğrendiğim bunlar 😀