Aynı gerginliği doktorum bir dahaki gelişinde çatı muayenesi yapalım dediğinden beri yaşıyorum. Ama araştırdığım kadarıyla kendini kasmaman en önemli şart. Muayeneden sonrada hislerini burda paylaşıp ben ve benim gibi bekleyenleri aydınlatmanı isterim.