Pnrkn Kızlar merhaba. Medikal Park’ta Bertan Akar’a gidiyordum ama doktorum hastane değiştirdiği için yine medikalde başka bir doktora gideceğim. Bu duruma çok moralim bozuldu. Reyhan Arpaci’yi düşünüyorum. Aranızda daha önce gidip de memnun kalan var mi?
Angelica Pnrkn kimi tercih ettiniz? Bence reyhan hanım 👍🏻 Funda hn sezaryencidir 37. Haftada bile bekletmeyelim sezaryen yapalım der
1pearl Bende bertan beydeydim Funda hanıma geçtim iyi ki de geçmişim nasıl tatlı dilli nasıl ilgili çok çok sevdim tavsiye ederim
ZeynAnk Angelica Sebiha hanım çok iyi bir doktor. Gözünüz kapalı güvenebilirsiniz. Hiçbir detayı atlamıyor.
Angelica Ben doğumumu bertan beyle yaptım 😀 ama size fikir vermek açısından dedim sizi de allah kurtarsın tek avazda