Baş ağrın tansiyondan olmayabilir. Genelde yüksek tansiyon baş ağrısı yapar. Benim de haftalardır 9-6 tansiyonum ve doktorum gebelik için ideal diyor. Tek bildiğim tuzlu ayran birde şekerin de düşüyor olabilir şekerli şeyler de yiyebilirsin ama ekşi, limonlu şeyler yememeye dikkat et.