23 Kasım regl oldum 27 kasim bitti ve 4 ve 6 Aralık ilişki yasadik. Bugun sag kasigimda agri vardi simdi sol kasigimda aciyor gibi kramp gibi. Hamile kalmış olabilir miyim baska bir sey mi boyle hisseden oldumu. Birde cok halsizim uzanmak istiyorum heran