Jdiebsh Serene001 28 haftalıkken gitmiitim yarın tekrar kontrolum var ben de merak edıyorum nstye falan girdircek mi dıye
DaisyMom Serene001 normalde ayda 1.en son 29+1 de gittim 2 hafta sonra tekrar cagirdi.34 ten sonrada hafta bir cagiracagini soyledi.Devlet hastanesi ayda 1 cagiriyor galiba 34 e kadar.
minnie123 Serene001 şuan 31+5im dün kontrolümüz vardı bir sonraki 13 ocakta (o zaman 35 haftalık falan olucam) bakalım ondan sonra nasıl olacak