Merhaba güzel anneler 9 Aralık saat öğlen 1 gibi bende yavrumu dünyaya getirdim çok şükür 🌸 gelelim hikayemize 🥰 Geçen Ramazan’ın sahurunda 4. Gece adet olmayı beklerken olmamamla şüphelendik yediklerimden de tiksiniyordum ama hamileliğe yormamıştım. Sonra test yaptık ve sonuç pozitif 🌸 4 haftalık hamileymişim hamileliğimin ilk 5 ayı mükemmel zor geçti 😁 kusma bulantı kusma ve yine kusma 🤷🏻♀️ Her gün her saat. Her şeyden tiksindim. Evimden eşimden tırnaklarımdan etimin kokusundan dolaptan makarnadan 😂 aklınıza gelen herşey.6 ve 7 biraz daha iyiydi bulantılarım azaldı ama hala kusma devam ediyordu. 7. Ayın sonu başladı mide yanması 😂 8. Ayda yanma arttı geceleri uyutmaz oldu ve Doğuma yakın zamanlar 0 uyku işe gidip gelme full yanma cayır cayır yanıyordum 😂 hep doğum hikayeleri okuyordum acaba nasıl doğuracağım diye düşünüyordum 😁 veee o gün geldi çattı doğum sancım iş yerimin son gününde başladı 😂 oturdum doğum sancısı çekiyorum açılmam olmuş 2 cm eşim hemen beni işe almaya geldi hastaneye gittik bana yatış verdiler ben kendim kağıt imzalayıp eve geldim sancımı evde çekmek istedim salı gecesi saat 11 e kadar evde hareketler yaptık eşimi hatta sancım olduğuna inandıramadım 😂 hiç bağırmıyorum diye sen doğurmayacaksın bence dedi hep bana 😂😂😂 saat gece 11 e gelirken hareket yapıyorduk yoruldum ve oturdum oturduğum an bir altıma işeme hissi 😂 dedim ki galiba altıma işedim eşim bana bakıyo ben eşime bakıyorum 😳 tepkimiz bu 😁 daha 22 yaşındayım tecrübesizliğin alasını yaşadık teyzem yanımda idi doğuracağım diye dedi ki hayır suyun geldi apar topar hastaneye ama önce devlete. Acildeki hemşire tam bir gerizekalıydı. Suyum geldi açılmam var diyorum eminmisin suyunun geldiğine ben görmüyorum diyo. Yalan mı söyliycez. Neyse açılmam hala 2 cm nst bağlandım sancılarım 100 lerde nst deki hemşire de tam bir gerizekalı sancım 100 çıkıyo diye beni tersliyo 😂 yarım saat orda bekledim açılmam sabahla aynı olduğu için acildeki salak da suyumun geldiğine inanmayıp kağıda su gelişi izlenmedi yazdığı için acil doğum doktoru beni eve yolladı 2 saat sonra gel dedi. Ben de salak salak penguen gibi yürüye yürüye aşağı eşimin yanına indim eve gönderdiler beni dedim eşim çok sinirlendi ve hemen takibimizin yapıldığı özel avicenna hastanesine geldik 🥰🥰 çok şükür iyiki devlettekiler salak salak davranmış olay burda başladı herşeyde vardır bi hayır devlet bana bebeğin kilosu 3660 dedi iri bebek dedi bebeğim 2990 doğdu siz düşünün. Her neyse hastanemize geldik. Suyum geldi 2 cm açılmam var dedim 8 Aralık gecesiydi suyum olması gereken yerden gelmemiş bebeğimin suyu çokmuş onlar da anlayamadı suyumun geldiğini açılmama bakıldı hala 2 cm açıklığım. Su gelişi kesilmiş o yüzden bi pede stecker gibi kırmızı kağıtlar koydular acaba su mu geldi diye pedi altıma koydum. Nst bağlandım sancım var ama düzenli değil doğumu başlatamıyor. Su geldi dediğim için ve 2 cm açıklığım da olduğu için beni eve göndermediler seni izliycez doğum olur ise doğurtucaz dediler. Olmazsa göndericez dediler. Su gelmemiş ise. Neyse yatışım yapıldı. Nst bağlandım sancım hala düzensiz ben hala şen şakrak 😂 eşimde doğuramıycam korkusu onu kandırıyorum sanıyor 1 saat geçti öyle yatıyorum yatakta yine bi işeme hissi saldım gitti tutamadım hemen ebeyi çağırdık suyum geldi yine dedim pede baktı. Gerçekten suyum geliyor ama berrak. Bebiş keseyi biyerden yırtmış sızdırıyor kese. Suyum çok olduğu için de fark edilmiyor. Neyse o gece öyle geçti vardiya değişti 9 Aralık saat 8 canım ebem allah bin kez razı olsun içeri girdi merhaba çağlacım dedi 😂 doğumum ebemin içeri girmesi ile başlamış oldu 😂😂😂 adını hala bilmiyorum abla dedim hep bana suni sancı verdiler saat oldu 9 sancım çoğaldı kıvranıyorum ama hiç bağırmıyorum anlaşıldı ki meğer bebeğim baskı yapamıyormuş Rahmi yumuşatamıyormuş rahim muayeneleri felaket zordu suni sancıdan daha çok acıtıyor bebek kafasını koyamıyor. Suyum çok bitmiyor. Doktorum geldi saat 10 bu böyle olmayacak bekletsek bebeğin kordonu sarkacak dedi beni doğum haneye aldılar. 3 doktor 3 ebe toplandı başıma suyumu patlatacaklar. Bende soru şu acıyacak mı 😂 hayır dediler bişeyler oldu neyse acıdı tabii suyumu patlattılar. Sancılarım bundan sonra dayanılmaz oldu sabah 9 da başlayan asıl doğumum yine öğlen 1 e kadar devam etti. Hiç bağırmadım her sancı geldiğinde derin nefes aldım ama eşim videomu çekmiş kendimden geçiyorum cidden nevrim dönüyo. Ebem çağlacım sakin ol kendine gel diyip duruyo. Pilates topunda zıplıyorum yok bebeğin kafası bi türlü baskı yapmıyo rahme en son ebem geldi odadayım dedi ki ıkın bebeğin kafasını otutturucam. Var gücümle ıkındım öğlen 1 e 1 saat var. Bebeğin kafası oturdu. Ebe dedi ki bu saatten sonra sakın ıkınma bensiz isteğin gelir ise hemen söyle tamam dedim 12 buçukda bende bi ıkınma isteği eşim sigara inmeye indi odada tekim imdat diye bağırmak zorunda kaldım 😂 bağırıyorum ama yoksa odada tek doğuracağım ebem hemen geldi aldı beni doğuma doğumhane bi ebe bi ben varım açıklığım 10 oldu ebe hazırlanıyor bana dedi ki yere çömel ıkın onu dinledim yere çömeldim ıkındım 😂 ama nasıl ıkınıyorum sesim soluğum yok sadece ıkınıyorum sancı geldikçe ıkınıyorum rabbim öyle bir güç verdi ki o anda ıkındıkca da rahatlıyorum 🥰🥰 doktordan ebemden bir övgü bir övgü çok güzel bi doğum olmuş çok iyiymişim falan 😂 neyse bebeğin kafası görünmüş ebem doktoru aradı beni çatala yatırdı doktor gelene kadar ıkınma dedi bekliyorum doktoru doktorum geldi sancı geldikçe ıkın sancı gidince dinlen dedi aynısını yaptım burda okumuştum çünkü çenemi göğsüme yapıştırıp sancı gelince bar gücümle ıkındım nefes alıp sancı bitene kadar bidaha. Bebeğimin kafası çıktı vücudu çıktı ve ohhh bende bir rahatlama. Ya kestiler yada yırtıldı bilmiyorum sağ bacağıma doğru baya dikti 😂 dikerken hissediyorsunuz ama acımıyor zaten 15 20 kere dikti ama tek bir tane kurdele var 🤷🏻♀️ Başka dikiş gözükmüyor meğer estetikmiş 😂 bebeğimi kucağıma verdiler canım annem bi kez ınga dedi sonra şapsiğim etrafa bakıyor ben hiç bir sorun yok sanıyordum. Neyse aldılar bebeğimi muayene edicez diye verdim normal süreç bu çünkü sanıyorum ki yanıma gelicek. Dikişlerimi yaptı bitti ben çıktım ebem odama götürdü bebeğin gelicek sen yemek ye sütün gelsin dedi yemek yedim 1 saat oldu bebek yok. Ebe geldi bebeği sordum muayene ediyorlar dedi. 2 saat oldu doktor geldi yine bebeğimi sordum hala muayene ediyolar diyorlar ama ben de hiç şüphe yok. Bilmiyorum ya nasıl oluyor ne kadar sürüyor. 3 saat oldu ben hala bebek bekliyorum. Eşimi çağırdı hemşireler dedim ki aha bebeğim geliyor şimdi içim kıpır kıpır. Ebem geldi gel işeyelim dedi. Kocam bebeğin yanına gitti. Ben tuvalete girdim dikişlerim yanıyo diye yavaş yavaş işiyorum. Sonra kocam geldi ben hala tuvaletteyim. Çağla sana bişey söylüycem dedi surat düşük. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü ne oldu dedim. Bebekte muayene sırasında ciğerlerinde su olduğu görülmüş benim kanımı yutmuş. O yüzden bebeği yoğun bakıma almışlar. O an dünyam başıma yıkıldı. Aklıma gelen tek şey Doğumdan sonra keşke biraz daha tutabilseydim oldu. Herkes bana diyo ağlama sütün kaçar. Nasıl ağlamayayım paramparça olmuşum. Cehennemin dibinde yapayalnızım sanki. Bebek hemşiresi geldi. Her sabah 11 de bebekle ilgili bilgi alıp bebeği görebilirmişiz bu gün oğlumun dünyadaki birinci günü. Ben bugün oğlumu görüp taburcu oldum. Oğlum gece 11 de nefes almaktan yorulmuş yoğun bakımda solunum cihazına bağlamışlar. Rabbime çok şükür başka sorun yok. Ama ne zaman çıkacağı meçhul. Bebeğim için süt sağıyorum ama daha içmiyor. Ne zaman solunum cihazı çıkarsa o zaman başlayacakmış. Kalbim ruhum hastanede bebeğimle kaldı ama bedenim evde şuan. Ama bebeğim için iyiyim belki annesini hissediyordur diye. 37+1 de 2990 kilo 49 cm doğmuş oldu bal ekinim 💕 anneler özür dilerim çok uzun oldu. Rabbim size kolay doğumlar nasip etsin. Bebeklerinizi sağ Salim kucağınıza alın inşallah. Siz de bebeğim Ekin’e ve bana dua edermisiniz lütfen? Buna çok ihtiyacımız var bebeğimi sağlıkla kucağıma alıp koklamayı doya doya sarılmayı yanımda uyutmayı allah bana da nasip etsin inşallah 💕 sizleri öpüyorum.